Wednesday 21 July 2010

Harapan lebih tinggi dari menara berkembar...

Kalu tak betul caranya memang boleh stress dan menjebakkan diri kita kedalam laknat Allah dan RasulNYA.  Allahuakbar.. bagi aku besar sungguh dugaan dari Allah ini, bila ianya melibatkan syurga dan neraka sesorang.  Apakan daya.. aku terus berjuang selagi hayat dikandong badan untuk mendapat Rahmat dan Kasih Sayang Allah S.W.T... Wahai Allah.. bantulah aku, janganlah aku dibiarkan dan dilupai tanpa bimbingan pertolongan MU ya Allah..

Terkenangkan pengorbanan salah seorang abang yang begitu sabar menjaga bonda tersayang, tak pernah dengar rungutan penat atau ketidakadilan yg dirasakan olehnya terhadap waris2 yang lain.  Ditumpahkan perhatian sepenuhnya kepada bonda,  takala kami yg isteri2 kepada suami2 jarang2 dapat melaku sebegitu rupa sempurna perhatian terhadap bonda... Yang tidak boleh aku lupakan pengorbanan abang aku ini... dipakaikan bonda diapers, sudah diselesaikan  segala keperluan bonda, barulah dia beredar pulang kerumahnya disekitar kawasan itu..dan bonda ku tidor ditemani ayahnda pada masa itu masih lagi sihat walafiat..

Aku kini diuji dengan IBU MERTUA KU....yang serba serbi kekurangannya..

No comments: